幸福「楊」溢的雞仔之家

幸福「楊」溢的雞仔之家

Rabeea 自言希望做個「正能量」媽媽,「懷孕之後我成日提醒自己要放鬆啲,自己比之前亦笑多咗,覺得 BB 都會開心啲,而佢對音樂亦特別敏感,所以我試過同親戚跳『大肚舞』,一齊等 BB 感受吓媽咪活潑好動嘅一面。」

為 BB 健康預備最強後盾

談到對 BB 的期望,Rabeea 希望培養她做個有禮貌、樂於助人的孩子,可以在壓力較小的環境下自由發展就足夠。就如每位父母一樣,孩子可以健康快樂地成長最為重要,所以 Rabeea 已為 BB 儲存臍帶血作不時之需。「儲存臍帶血喺外國好普遍,反而香港較少呢方面嘅資訊。我知道臍帶血有好純淨嘅幹細胞,可以有機會做移植去醫治血液同免疫系統方面疾病,touchwood 有需要時可以有多一個治療方案。身邊朋友都推薦 HealthBaby,因為佢技術同實驗室最先進,令臍帶血可以長期保存喺 stable 狀態!」Rabeea 亦建議其他父母都可以主動了解臍帶血醫療用途,為寶寶送上一份保障健康嘅見面禮。